Reader Development: Teaching Teachers Read
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00031450" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00031450 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Reader Development: Teaching Teachers Read
Popis výsledku v původním jazyce
The paper reflects on the issue of reading literature in and outside the classroom and introduces the concept of reader development. It debates the key role of reading in the educational process and proposes ways in which it may be enhanced within the study programmes for future teachers of English.
Název v anglickém jazyce
Reader Development: Teaching Teachers Read
Popis výsledku anglicky
The paper reflects on the issue of reading literature in and outside the classroom and introduces the concept of reader development. It debates the key role of reading in the educational process and proposes ways in which it may be enhanced within the study programmes for future teachers of English.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Trends in Education Future Teachers of English
ISBN
80-244-1249-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
PdF UP Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—