Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corpus Linguistics - a New Challenge in Teaching German

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00016922" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00016922 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Korpuslinguistik - eine übersehene Herausforderung für den Deutschunterricht?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Elektronische Sprachkorpora als neue Instrumente in der Sprachforschung können auch die Vermittlung der Sprache erleichtern. Vorgestellt wurden einige deutschsprachige Korpora der gesprochenen sowohl als auch der geschriebenen Sprache, die für den Deutschunterricht relevant sind. Besonders akzentuiert wurde jedoch die Arbeit mit parallelen Korpora. Dies am Beispiel des tschechisch-deutschen Parallelkorpus.

  • Název v anglickém jazyce

    Corpus Linguistics - a New Challenge in Teaching German

  • Popis výsledku anglicky

    Electronic corpora are already quite common instruments of language research. But they still do not find their place in teaching languages. The article notices the biggest language corpora of German and scopes the field of their usage in teaching Germanas a foreign language. Especially parallel corpora can bring new dimensions into teaching foreign languages. The new challenge for German teachers was presented on the biggest Czech-German parallel Corpus.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Theorie und Praxis. Österreichische Beiträge zu Deutsch als Fremdsprache 9, 2005 : Schwerpunkt: Innovationen - Neue Wege im Deutschunterricht

  • ISBN

    3-7065-4201-3

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    275

  • Název nakladatele

    StudienVerlag

  • Místo vydání

    Innsbruck - Wien - Bozen

  • Kód UT WoS kapitoly