Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00017876" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00017876 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se obrací na učitele základních škol a seznamuje je s výsledky výzkumu výuky fyziky na 2. stupni. Odpovídá na otázky v jakých formách a v jakých fázích se odehrává výuka fyziky. Jaké příležitosti k verbálnímu projevu učitele a žáků výuka fyzikynabízí? Výzkum ukazuje, že formy výuky, zaměřené na učitele, výrazně převažují nad formami, v nichž vystupují do popředí žáci. V malé míře jsou pak používány kooperativní formy výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Opportunities to learn in lower secondary physics instruction; the outcomes of CPV Video study of physics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is addressed to basic school teachers and provides them with the results of a research project that aimed at physics instruction on the lower secondary level. In particular it answers questions concerning the forms and phases of physics instruction and opportunities to talk. The research shows that teacher-centred forms are used much more often than learner-centred ones. Cooperative forms of teaching appear rather rarely.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy

  • ISSN

    0323-0449

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    131

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    9-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus