Specifika vývoje a pedagogická intervence u zrakově postižených
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00033150" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00033150 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika vývoje a pedagogická intervence u zrakově postižených
Popis výsledku v původním jazyce
Odborný text pojednává o vlivu zrakového postižení na osobnost jedince v souvislosti s vývojem zrakového vnímání a motoriky. Popisuje možnosti včasné intervence, podpory a poradenství u dětí s postižením zraku.
Název v anglickém jazyce
Specifics of development and pedagogical intervention in visually impaired
Popis výsledku anglicky
This paper deals with influence and effects of visual impairment on personality in visually impaired in conection with development of vision and motor development. It describes the possibilities of early intervention, support and counselling for childrenwith visual impairment and their families.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
80-210-3977-9
Počet stran výsledku
49
Strana od-do
—
Počet stran knihy
292
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—