Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020787" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020787 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je výstupem z prvního roku řešení projektu GA ČR 406/06/P037 Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy. Studie autorského kolektivu mapují příchod konceptu pedagogical content knowledge na světovou vědeckou scénu, charakterizují jeho etablování v pedagogickém výzkumu a zamýšlejí se nad přínosem tohoto konceptu v současné diskusi o problematice kurikula a oborových didaktik.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical content knowledge or didaktická znalost obsahu?

  • Popis výsledku anglicky

    The publication is an output of the project GA ČR 406/06/P037 Pedagogical content knowledge as a key issue in curricular reform, conducted by the Educational Research Centre, Faculty of Education, Masaryk University in Brno. The studies conducted by a team of authors survey the introduction of the concept of pedagogical content knowledge in the world of science, characterise its establishment in educational research and consider the contribution of the concept to the current discussion on the issue of curriculum and subject didactics.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7315-139-3

  • Počet stran knihy

    123

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy