Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020787" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je výstupem z prvního roku řešení projektu GA ČR 406/06/P037 Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy. Studie autorského kolektivu mapují příchod konceptu pedagogical content knowledge na světovou vědeckou scénu, charakterizují jeho etablování v pedagogickém výzkumu a zamýšlejí se nad přínosem tohoto konceptu v současné diskusi o problematice kurikula a oborových didaktik.
Název v anglickém jazyce
Pedagogical content knowledge or didaktická znalost obsahu?
Popis výsledku anglicky
The publication is an output of the project GA ČR 406/06/P037 Pedagogical content knowledge as a key issue in curricular reform, conducted by the Educational Research Centre, Faculty of Education, Masaryk University in Brno. The studies conducted by a team of authors survey the introduction of the concept of pedagogical content knowledge in the world of science, characterise its establishment in educational research and consider the contribution of the concept to the current discussion on the issue of curriculum and subject didactics.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-139-3
Počet stran knihy
123
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—