Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00025674" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00025674 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná studie prostřednictvím kvalitativního výzkumu analyzuje a s využitím ohniskových skupin popisuje a vysvětluje proces doučování romských dětí v jejich přirozených podmínkách; rodině. Studie také přináší reflexi několikátého programu Doučování romských žáků, který organizuje Katedra sociální pedagogiky.
Název v anglickém jazyce
Tutoring or Social Support? Reflection on the project Home Tutor
Popis výsledku anglicky
The research study based on the quality research analysis and on the focus groups describes and explains the process of Romany pupils home tutoring. The study also reflects on the programme Home tutoring of the Romany pupils organized by the Department of the Social pedagogy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků XV. konference ČAPV
ISBN
978-80-7040-991-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Katedra pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty JU
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
12. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—