Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00032691" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00032691 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek seznámí čtenáře s profesním portfoliem pro budoucí učitele cizích jazyků, které vzniklo v rámci projektu Evropského centra moderních jazyků (ECML) ve Štýrském Hradci. Portfolio, jehož hlavním cílem je vést studenty k reflexi a sebehodnocení, semůže stát výchozím bodem k výzkumné činnosti kateder vzdělávajících učitele cizích jazyků, nabízí možnost srovnání programů a jejich vývoje v souladu s evropskými požadavky a možnost ověření si účinnosti nových metod hodnocení a sebehodnocení v praxi. Čtenáři se také seznámí s prvními výsledky pilotování EPOSTLu na katedře anglického jazyka Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Název v anglickém jazyce
European Portfolio for Student Teachers of Languages
Popis výsledku anglicky
The presentation looks at the professional portfolio for future language teachers which was designed as a part of the ECML project in Graz. The EPOSTL is a reflective tool and at the same time provides research areas for teacher educators. The language departments can use the EPOSTL for course design which is in harmony with European standards.The first results of EPOSTL piloting at the English Department of Faculty of Education will be presented too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Portfolio v profesní přípravě učitele
ISBN
978-80-7395-024-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Univerzita Pardubice
Datum konání akce
5. 10. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—