Sluchově postižené dítě ve slyšícím světě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00051080" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00051080 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sluchově postižené dítě ve slyšícím světě
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikace působí na celkový vývoj osobnosti, na chování, na mezilidské vztahy, na začlenění jedince do společnosti. Výchova a vzdělání dětí s vadou sluchu závisí na volbě správné formy komunikace mezi nimi a jejich rodiči. Za výběr nejvhodnější technikymá zodpovědnost nejčastěji matka. Ale má při tomto rozhodování dostatek informací? Výsledky výzkumu o tom, jak se rodiče dívají na možnost použití znakového jazyka u dětí nedoslýchavých.
Název v anglickém jazyce
Hearing-Impaired Child in a Hearing Environment
Popis výsledku anglicky
Education of children with a hearing impairment depends on a right choice of communication means between the child and its parents. The mother is usually responsible for this choice. Does she have enough information for choosing? The results have been obtained during a research, how do parents see the option to use the sign-language with hard of hearing children.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Dilemata speciální pedagogiky
ISBN
978-80-7392-012-8
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
171-181
Počet stran knihy
272
Název nakladatele
MSD
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—