Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití videozáznamů v učitelském vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00025970" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00025970 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Nutzen von Videobeispielen in der LehrerInnenbildung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Beitrag wird gezeigt, wie die Reflexionsfähigkeit der künftigen LehrerInnen anhand von Videoaufzeichnungen von konkreten Unterrichtsepisoden stimuliert werden kann. Verschiedene Formen und Szenarien der Nutzung von Unterrichtsvideos werden vorgestellt. Das Hauptaugenmerk liegt auf der Präsentation von Entwicklung einer videobasierten Lernumgebung für LehrerInnenbildung (CPV-Lernumgenung). Die Videobeispiele werden im Rahmen des Projektes CPV Videostudie aufgenommen, sie ermöglichen den künftigen LehrerInnen die unterrichtliche Praxis aus kritischer Distanz zu betrachten und auf der kognitiven Ebene zu reflektieren.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of video examples in teacher education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents ways of using video samples of lessons to stimulate the development of the reflective competence in future teachers. Various techniques and procedures of using video data in teacher education are discussed. Concrete steps in developinga video-based e-learning environment for teacher education are presented. The video samples were collected within the CPV Video Study project; they enable future teachers to observe the practice of teaching from a critical point of view and to reflect upon it on the cognitive level.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Lehrer/-innenbildung in Europa

  • ISBN

    978-3-7000-0826-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Wien

  • Místo konání akce

    Wien

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku