Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NADANÍ ŽÁCI A JEJICH VOLNÝ ČAS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026368" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026368 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    NADANÍ ŽÁCI A JEJICH VOLNÝ ČAS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mimoškolní aktivity se mohou stát významným prostředkem pro posílení interpersonálních vztahů všech účastníků vzdělávacího procesu. Tento fakt může být využit při práci s žáky, kteří mají specifické vzdělávací potřeby a často se v mnoha směrech odlišujíod svých spolužáků. Do takovéto skupiny žáků spadají i nadaní a mimořádně nadaní žáci. V loňském roce byl proveden na PdF MU výzkum, který analyzoval životní styl nadaných a mimořádně nadaných žáků ZŠ. Z výzkumu byly zjištěny rozdílnosti v mimoškolních aktivitách ve srovnání s ostatními žáky. Získané poznatky by se tak mohly uplatnit při formování volnočasových aktivit a být nápomocny při utváření vzájemné spolupráce. Dedikace: tato publikace vznikla v souvislosti s řešením úkolů vyplývajících z výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, identifikační kód MSM0021622443, vedoucé řešitelka prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

  • Název v anglickém jazyce

    Gifted Students and Their Free Time

  • Popis výsledku anglicky

    After-school activities can become an essential mean for enhancement of interpersonal relationships between all the educational process participants. This fact can be used at work with students that have specific educational needs and, in many respects,differ from their classmates. Gifted and talented students are part of this group of pupils as well. In the last year, a research was carried out in the Faculty of Education at Masaryk University. It analysed the lifestyle of gifted and talented primaryschool students. The results of the research show the differencies in after-school activities in comparison with other students. The acquired piece of knowledge can be applied in forming of after-school activities and it could help with the forming of mutual cooperation. Dedication:this publication is directly connected to the content of the Faculty of Education research plan from 2007 to 2013 "Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education"

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy.

  • ISBN

    978-80-7041-970-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    GAUDEAMUS UHK

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Univerzita Karlova Hradec Králové, PdF

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku