Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika volnočasových aktivit nadaných a mimořádně nadaných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026801" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026801 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika volnočasových aktivit nadaných a mimořádně nadaných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V roce 2007 byl na PdF MU realizován výzkum zabývající se analýzou životního stylu nadaných a mimořádně nadaných žáků ZŠ. V rámci mimoškolních aktivit bylo formou dotazníkového šetření mapováno sportovní vyžití, zájmy a záliby ve volném čase. Z výsledkůvýzkumu vyplývají významné rozdílnosti v mimoškolních aktivitách nadaných dětí ve srovnání s žáky z běžné populace. Tato zjištění by mohla být vhodně využita při formování mimoškolních aktivit na školách a přispět tak ke zlepšení současné situace.

  • Název v anglickém jazyce

    Particularities of Free Time Activities of Talented and Extra Talented Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    In 2007, a research was carried out in the Faculty of Education at Masaryk University. It analysed the lifestyle of talented and extra talented primary school pupils. Under the terms of after-school activities, the questionnaire survey mapped the sport activities, hobbies and interests in free time. The results of the research show the significant differences between free time activities of talented pupils comparing with pupils coming from common population. These findings can be applied in forming of after-school activities in schools and they could help to improve the current situation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učitel a nadaný žák

  • ISBN

    978-80-7392-053-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Brno, MSD Lidická 23

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku