Kvalita výuky a kurikula: možnosti jejich empirického zkoumání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026719" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026719 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita výuky a kurikula: možnosti jejich empirického zkoumání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem studie je představit koncepty kvalita výuka a kvalita kurikula a poukázat na možnosti jejich empirického zkoumání. Autoři poukazují na potřebu systematického pohledu na tuto problematiku, všímají si vybraných metodologických přístupů a problémů souvisejících se snahami o empirické uchopení kvality výuky v různých oborech školního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Quality of Instruction and Curriculum
Popis výsledku anglicky
The study deals with the issue of the instructional quality and of the quality of curriculum. The authors explain, how to design an empirical research in this area. They focus on special problems of research on instructional quality in different school subjects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Bulletin CPV 2008
ISBN
978-80-210-4753-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—