Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027016" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027016 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ekologicko-výchovná kompetence je úzce spojena s rozvojem profesionálních kompetencí učitelů, které se vztahují k výchovné stránce vyučování. Stať prezentuje dílčí zkušenosti z realizace volitelného předmětu Ekologická praxe, který umožňuje studentům oboru učitelství 1. stupně ZŠ ve spolupráci se školním koordinátorem environmentálního vzdělávání ověřit si vybrané metodické postupy, směřující k utváření ekologické kultury osobnosti žáků a následně je (sebe)reflektovat s účastníky praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching practice as a means of evaluation of ecological/environmental teacher training

  • Popis výsledku anglicky

    Environmental-educational competence is closely linked to the development of professional competences of teachers that are related to the formative aspect of teaching. The paper presents experience with the implementation of the optional subject Ecological practice that enables the primary student teachers (in cooperation with school coordinators of environmental education) to test out specific methods aimed at formation of ecological culture in pupils personality and subsequently make (self)reflectionwith other participants in the practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogické praxe a oborové didaktiky

  • ISBN

    978-80-7392-052-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta MU

  • Datum konání akce

    15. 10. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku