Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita života žáků s epileptickými záchvaty - aspekty psychosociální a pedagogické

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027256" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027256 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita života žáků s epileptickými záchvaty - aspekty psychosociální a pedagogické

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať je věnovaná významným otázkám školního a profesního vývoje žáků s epileptickými záchvaty a kvalitě jejich života z pohledu psychosociálního a pedagogického. Dětské epilepsie tvoří heterogenní skupinu onemocnění, ať jde o typ záchvatů, jejich frekvenci, etiologii, počátek i průběh, ale i o vliv na vývoj a psychický stav nemocného dítěte. Kvalifikovaná informovanost učitelů a speciálních pedagogů o podstatě vlastního onemocnění a jeho vlivu na psychiku žáků a jeho výkony ve škole se považuje za jednuze základních podmínek edukace žáků s tímto onemocněním.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of Life of Pupils with Epileptic seizures - Psychosocial and Educational Aspects

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on educational and professional development of pupils with epileptic attacks. It analyzes the quality of their lives from the psychosocial and pedagogical point of view. Epilepsy in children is a heterogeneous group of diseases becauseof the type of attacks, their frequency, etiology, beginning, process, and their influence on the child s development and his her psychical state. Qualified awareness of teachers and special teachers of this disease and its influence on the mental stateof pupils and their school success is considered to be one of the basic conditions for educating of pupils with this disease.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Education of Pupils with Special Educational Needs II.

  • ISBN

    978-80-7315-170-6

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    369

  • Název nakladatele

    Paido, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly