Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027432" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027432 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností představuje jeden z výstupů činnosti výzkumných pracovníků Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ve druhém roce realizace výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443. Monografie je rozdělena do šesti tematických okruhů, které řeší problematiku vytváření komunikačních kompetencí u žáků, u nichž se projevuje narušení komunikačních schopností v období základníhovzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Education of Pupils with Impaired Communication Ability
Popis výsledku anglicky
The book Education of Pupils with Impaired Communication Ability is one of the outcomes of the second year of intensive work of researchers at the Faculty of Education of Masaryk University on the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM 0021622443). The presented book is divided to six units, which deal with the issues of communication competence development in students with impaired communication abilities during primary education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-168-3
Počet stran knihy
327
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—