Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056808" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00056808 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje výzkum, který se věnuje oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření představuje první etapu širšího výzkumu, jejímž cílemje zjistit, zda a jak jsou v pilotních inkluzivních školách vzdělávání žáci s narušenou komunikační schopností.
Název v anglickém jazyce
Pupils with impaired communication ability in inclusive primary school
Popis výsledku anglicky
Chapter presents research that addresses the education of pupils with impaired communication ability in an inclusive elementary schools in South Moravia region and Vysočina region. The research represents the first stage of a wider research aimed to determine whether and how the pilot inclusive school educates pupils with impaired communication ability.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School.
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
127-133
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—