Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063056" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063056 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Primární problematikou, kterou se tento článek zabývá, je výzkum profesního zaměření pedagogů, kteří vzdělávají žáky s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí hlavního vzdělávacího proudu a také možností poskytování kariérního poradenství (dalšího vzdělávání) žákům s NKS. V článku jsou reflektovány dvě fáze výzkumného šetření. Koncepce empirického výzkumného plánu směřovala k analýze podmínek a přístupů ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředízákladní školy a ověření profesní způsobilosti jejich vyučujících pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of Providing Career Guidance to Pupils with Impaired Communication Abilities in Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The primary issue, which this article deals with, is the professional orientation of teachers, who teach pupils with impaired communication abilities in an inclusive environment of mainstream education and also the possibility of providing career counselling (further education) of pupils with impaired communication ability. This article reflects two phases of research sectionally. The conception of an empirical research intention head towards to analyze the conditions and approaches in the education ofstudents with impaired communication ability in the context of an inclusive elementary school and furthermore to verification of professional competences of their teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    51-61

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku