Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063056" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063056 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností v prostředí základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Primární problematikou, kterou se tento článek zabývá, je výzkum profesního zaměření pedagogů, kteří vzdělávají žáky s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí hlavního vzdělávacího proudu a také možností poskytování kariérního poradenství (dalšího vzdělávání) žákům s NKS. V článku jsou reflektovány dvě fáze výzkumného šetření. Koncepce empirického výzkumného plánu směřovala k analýze podmínek a přístupů ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředízákladní školy a ověření profesní způsobilosti jejich vyučujících pedagogů.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of Providing Career Guidance to Pupils with Impaired Communication Abilities in Elementary School
Popis výsledku anglicky
The primary issue, which this article deals with, is the professional orientation of teachers, who teach pupils with impaired communication abilities in an inclusive environment of mainstream education and also the possibility of providing career counselling (further education) of pupils with impaired communication ability. This article reflects two phases of research sectionally. The conception of an empirical research intention head towards to analyze the conditions and approaches in the education ofstudents with impaired communication ability in the context of an inclusive elementary school and furthermore to verification of professional competences of their teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
ISBN
9788021059412
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
51-61
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—