Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063105" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063105 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná kapitola se snaží shrnout dílčí výsledky výzkumů zaměřených na problematiku vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Stěžejním tématem textu jsou možnosti podpory sociální inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v období školní docházky. Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu metod práce pedagoga, které by směřovaly k podpoře začleňování žáků do kolektivu a na sebehodnocení žáků s narušenou komunikační schopností v kolektivu intaktních dětí.
Název v anglickém jazyce
Promoting Social Inclusion of Integrated Pupils with Impaired Communication Abilities at Primary School
Popis výsledku anglicky
The chapter aims to summarize partial results of researches focused on the education for pupils with impaired communication abilities who attend primary school. The central theme of the chapter are opportunities to promote social inclusion of pupils withimpaired communication abilities in the school. The research project is focused on the analysis of teacher s work, which aimed at promoting the inclusion of pupils and on self-esteem of students with impaired communication abilities in a group of healthy children.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.
ISBN
9788021059962
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
53-61
Počet stran knihy
266
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—