Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063106" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063106 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola prezentuje výzkumné šetření zaměřené na vliv třídního kolektivu a školy na proces sociálního začlenění žáků s narušenou komunikační schopností. Jedním z cílů šetření byla ověření míry socializace žáků s narušenou komunikační schopností mezi intaktní většinou a jejich přijetí kolektivem třídy. Stěžejní technikou výzkumného šetření byl dotazník, realizované šetření bylo však charakteru smíšeného, neboť pro úplnost získaných dat a informací bylo dále využito rozhovoru a participačního pozorování kvalitativní části šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    The Access of Class towards Social Inclusion of Pupils with Impaired Communication Ability in Inclusive Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter presents a research focused on the influence of class and school in the process of social inclusion of pupils with impaired communication ability. The aim of the investigation was examination of the degree of socialization of pupils with impaired communication abilities. As the main technique of this survey we utilized questionnaire, however, the survey has a mixed character because, for completeness of data and information, we also used interviews and participatory observation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.

  • ISBN

    9788021059962

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    63-70

  • Počet stran knihy

    266

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly