Analýza zkušeností učitelů inkluzivní školy v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047055" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza zkušeností učitelů inkluzivní školy v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledky šetření v oblasti analýzy zkušeností učitelů základních škol v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, které jsou v článku prezentovány, navazují na dílčí šetření, provedené v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina, jehož cílem bylo zjistit, zda jsou v pilotních inkluzivních školách vzděláváni žáci s narušenou komunikační schopností.
Název v anglickém jazyce
Anylysis of Experience of Inclusive Primary School Teachers with Education of Pupils with Impaired Communication Ability
Popis výsledku anglicky
Results of investigation in the field of experiences analysis of teachers of primary schools in the area of inclusive education focused on pupils with impaired communication ability, which are presented in this article, follows the partial survey, conducted in the South Moravian Region and Vysočina Region, whose objective was to determine, whether in the pilot inclusive schools are educated pupils with impaired communication abilities.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive education in current czech school
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—