Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Enhancing learning efficiency: A VLE Moodle course in Stylistics.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00032650" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00032650 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Enhancing learning efficiency: A VLE Moodle course in Stylistics.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution reports the results of a project focused on support for in-class university teaching by means of an e-learning course using Virtual Learning Environment (VLE) Moodle. It focuses on students feedback on their experience of working with the VLE Moodle course in Stylistics and discusses the advantages and drawbacks of the interactive modules journal, assignments and wikis. The module journal is intended to help students prepare for in-class learning; the module assignment is used to develop the skills and expertise of students in creating texts representing different genres; the module wiki allows students to reflect on in-class teaching by editing presentations made during contact sessions.

  • Název v anglickém jazyce

    Enhancing learning efficiency: A VLE Moodle course in Stylistics.

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution reports the results of a project focused on support for in-class university teaching by means of an e-learning course using Virtual Learning Environment (VLE) Moodle. It focuses on students feedback on their experience of working with the VLE Moodle course in Stylistics and discusses the advantages and drawbacks of the interactive modules journal, assignments and wikis. The module journal is intended to help students prepare for in-class learning; the module assignment is used to develop the skills and expertise of students in creating texts representing different genres; the module wiki allows students to reflect on in-class teaching by editing presentations made during contact sessions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    English Projects in Teaching and Research in Central Europe. REAL Studies 4.

  • ISBN

    978-3-86727-664-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Cuvillier Verlag

  • Místo vydání

    Göttingen

  • Místo konání akce

    Freiberg, Německo

  • Datum konání akce

    3. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku