Enhancing learning efficiency: A VLE Moodle course in Stylistics.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00032650" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00032650 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Enhancing learning efficiency: A VLE Moodle course in Stylistics.
Popis výsledku v původním jazyce
This contribution reports the results of a project focused on support for in-class university teaching by means of an e-learning course using Virtual Learning Environment (VLE) Moodle. It focuses on students feedback on their experience of working with the VLE Moodle course in Stylistics and discusses the advantages and drawbacks of the interactive modules journal, assignments and wikis. The module journal is intended to help students prepare for in-class learning; the module assignment is used to develop the skills and expertise of students in creating texts representing different genres; the module wiki allows students to reflect on in-class teaching by editing presentations made during contact sessions.
Název v anglickém jazyce
Enhancing learning efficiency: A VLE Moodle course in Stylistics.
Popis výsledku anglicky
This contribution reports the results of a project focused on support for in-class university teaching by means of an e-learning course using Virtual Learning Environment (VLE) Moodle. It focuses on students feedback on their experience of working with the VLE Moodle course in Stylistics and discusses the advantages and drawbacks of the interactive modules journal, assignments and wikis. The module journal is intended to help students prepare for in-class learning; the module assignment is used to develop the skills and expertise of students in creating texts representing different genres; the module wiki allows students to reflect on in-class teaching by editing presentations made during contact sessions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
English Projects in Teaching and Research in Central Europe. REAL Studies 4.
ISBN
978-3-86727-664-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Cuvillier Verlag
Místo vydání
Göttingen
Místo konání akce
Freiberg, Německo
Datum konání akce
3. 5. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—