Narušená komunikační schopnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034468" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034468 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Narušená komunikační schopnost
Popis výsledku v původním jazyce
Metody a strategie rozvíjení jednotlivých komunikačních dovedností v rámci vzdělávací oblasti jazyk a jazyková komunikace.
Název v anglickém jazyce
Disturbed Communication Ability.
Popis výsledku anglicky
The methods and strategies of developing individual communication skills within the education area of Language and Language Communication
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Šimoník, O., Vítková, M. Pregraduate Teacher Training 2. Essay Selection.
ISBN
978-80-7392-058-6
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Počet stran knihy
224
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—