Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Narušená komunikační schopnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034468" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034468 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Narušená komunikační schopnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metody a strategie rozvíjení jednotlivých komunikačních dovedností v rámci vzdělávací oblasti jazyk a jazyková komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Disturbed Communication Ability.

  • Popis výsledku anglicky

    The methods and strategies of developing individual communication skills within the education area of Language and Language Communication

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Šimoník, O., Vítková, M. Pregraduate Teacher Training 2. Essay Selection.

  • ISBN

    978-80-7392-058-6

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    224

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly