Využití školních kartografických pomůcek, aspekty a hypotézy výzkumu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00038721" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00038721 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití školních kartografických pomůcek, aspekty a hypotézy výzkumu.
Popis výsledku v původním jazyce
: Tento příspěvěk se zabývá výzkumem prováděným v souvislosti s prostorovou představivostí a prostorovým myšlením a jejich využitím u žáků 2. a zejména 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Tématem příspěvku není jen výzkum procesů spojených s prostorovou představivostí žáků, ale především klasifikace, výběr a způsob užití kartografických prostředků a dalších učebních pomůcek dle jejich věku a vyspělosti při formování geografických kompetencí. Tématem není jen výzkum mentálních psychických procesů spojených s prostorovou představivostí v mozku žáků, ale lepší pochopení mentálních a vyučovacích procesů při vyučování, pomocí čehož se bude lépe využívat názornosti a názorných vyučovacích prosostředků v prostoru a čase. Příspěvěk je tedy zaměřen též na výběr a třídění názorných vyučovacích pomůcek, které jsou nejvhodnější a nejefektivnější pro konkrétní žáky a třídy.
Název v anglickém jazyce
Improvement of cartographic education mediums, aspects and hypotesis
Popis výsledku anglicky
This paper is about project searching the space vizualization and her using in education in pupils of 2.and especialy 3. period by the Framework education programme. The paper themes are not just the searching of the mental psychical processes conected with space vizualization in brain of the pupils, but especially the classification, selection and the kind of the using of the cartogrpahic instruments by the forming the elemantary geographic competention on the pupils in the primary school. The subjectsare not just the searching of the mental psychical proces conected with space vizualization in brain of the pupils, but the better understanding the mental and learning proces in education by means will be using of plasticity and plast. education mediumin space and time better. The paper is signy to better selection and clasificate plasticity education medium witch are most efective for concrete pupils in concret clas.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Geodny ? Geodays Liberec 2008. Sborník příspěvků. Výroční mezinárodní konference ČGS. Technická univerzita v Liberci.
ISBN
978-80-7372-443-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci.
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—