Užití školních kartografických pomůcek .
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00038722" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00038722 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Užití školních kartografických pomůcek .
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem tohoto článku je zejména zkoumání kartografických obrazových materiálů a jejich pochopení v kontextu s prostorovou představivostí a s ní spojených myšlenkových procesů u žáků 2. a 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Výzkum bude tedy uskutečněn jak na prvním, tak na druhém stupni základních škol. Věkový rozptyl se tedy bude pohybovat v rozmezí 9 až 14 let. V této věkové kategorii budou následně prováděna výzkumná šetření. Ve výuce mnoha předmětů, a především v praktickém životě,je nezbytně nutná orientace v reálném trojrozměrném prostoru. Příslušné inforamce je tedy potřebné pro vyučovací účely transformovat tak, aby byly žáky co nejlépe pochopeny.
Název v anglickém jazyce
Using of cartographic education mediums
Popis výsledku anglicky
This aeticle is about project searching the space vizualization and her using in education in pupils of 2.and especialy 3. period by the Frame education program. The paper themes are not just the searching of the mental psychical processes conected withspace vizualization in brain of the pupils, but especially the classification, selection and the kind of the using of the cartogrpahic instruments by the forming the elemantary geographic competention on the pupils in the primary school. The subjects arenot just the searching of the mental psychical proces conected with space vizualization in brain of the pupils, but the better understanding the mental and learning proces in education by means will be using of plasticity and plast. education medium inspace and time better. The paper is signy to better selection and clasificate plasticity education medium witch are most efective for concrete pupils in concret clas.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Geografické informácie 12, Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
ISBN
978-80-8094-541-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—