Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktivity a programy směřující k rozvoji vzdělávacích perspektiv romského dítěte

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00056759" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00056759 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktivity a programy směřující k rozvoji vzdělávacích perspektiv romského dítěte

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Romské děti a programy směřované k jejich aktivizaci a vzdělávání. Hledání definice sociálně znevýhodněného žáka v kontextu současného školství. Podpůrné mechanismy směřující k rovným příležitostem ve školství, strategii napomáhá sběr dat a analýzy výzkumů směřovaných k romským dětem. Osvědčené mechanismy zahrnují předškolní přípravu, úlohu asistenta pedagoga, aktivizační a vzdělávací kurzy pro dospělé, nulté ročníky, vyhranění pozice romského jazyka a romologie ve vzdělávání (nejen) pedagogů. Klíčová úloha učitele a schopnost učitele kooperovat s dalšími pedagogickými, sociálně pedagogickými a psychologickými profesemi ve školním prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Activities and programs aimed at the developement of educational perspectives of Roma children

  • Popis výsledku anglicky

    Roma children and programmes aimed at their activation and education. Finding the definition of socially disadvantaged student in the context of contemporary education. Support mechanisms aimed at equal opportunities in education, strategy of facilitatesdata collection and analysis of research directed at Roma children. Proven mechanisms include pre-training, the role of assistant teacher, activation and training courses for adults, zero years, the strong position of the Roma language and romologie ineducation (not only) teachers. The key role of teachers and teachers the ability to cooperate with other educational, social, educational and psychological professions in the school environment.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.Education of Pupils with Special Educational Needs II.

  • ISBN

    978-80-7315-170-6

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    320-324

  • Počet stran knihy

    369

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly