Aktivity a programy směřující k rozvoji vzdělávacích perspektiv romského dítěte
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00056759" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00056759 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktivity a programy směřující k rozvoji vzdělávacích perspektiv romského dítěte
Popis výsledku v původním jazyce
Romské děti a programy směřované k jejich aktivizaci a vzdělávání. Hledání definice sociálně znevýhodněného žáka v kontextu současného školství. Podpůrné mechanismy směřující k rovným příležitostem ve školství, strategii napomáhá sběr dat a analýzy výzkumů směřovaných k romským dětem. Osvědčené mechanismy zahrnují předškolní přípravu, úlohu asistenta pedagoga, aktivizační a vzdělávací kurzy pro dospělé, nulté ročníky, vyhranění pozice romského jazyka a romologie ve vzdělávání (nejen) pedagogů. Klíčová úloha učitele a schopnost učitele kooperovat s dalšími pedagogickými, sociálně pedagogickými a psychologickými profesemi ve školním prostředí.
Název v anglickém jazyce
Activities and programs aimed at the developement of educational perspectives of Roma children
Popis výsledku anglicky
Roma children and programmes aimed at their activation and education. Finding the definition of socially disadvantaged student in the context of contemporary education. Support mechanisms aimed at equal opportunities in education, strategy of facilitatesdata collection and analysis of research directed at Roma children. Proven mechanisms include pre-training, the role of assistant teacher, activation and training courses for adults, zero years, the strong position of the Roma language and romologie ineducation (not only) teachers. The key role of teachers and teachers the ability to cooperate with other educational, social, educational and psychological professions in the school environment.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.Education of Pupils with Special Educational Needs II.
ISBN
978-80-7315-170-6
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
320-324
Počet stran knihy
369
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—