Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Několik tezí k analýze výzkumných šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046510" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046510 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Několik tezí k analýze výzkumných šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poznatky z výzkumného šetření ukazují na význam programů integrace sociálně znevýhodněných skupin. Významný se jeví program doučování romských dětí, pedagogická práce asistenta pedagoga, odborná příprava budoucích pedagogů a současně je zde poukázáno navýznam výzkumných šetření, které přináší možnosti řešení v oblastech vzdělávání sociálně znevýhodněných skupin. Výsledky výzkumu otevřely další témata vhodná k šetření a analýze.

  • Název v anglickém jazyce

    Several propositions for the analysis of surveys

  • Popis výsledku anglicky

    Findings from a research point to the importance of social integration programs for disadvantaged groups. Significant tutoring program seems to Roma children, teaching assistant job teacher training of future teachers and also are referred to the importance of surveys, which creates possible solutions in the education of socially disadvantaged groups. Results of research opened up other issues appropriate to the investigation and analysis.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Gulová, L. Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků

  • ISBN

    978-80-210-5342-7

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    221

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly