Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00029115" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00029115 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o teoretických východiscích, na nichž by mohlo být založeno praktické využívání videa v učitelském vzdělávání. Autoři vysvětlují, čím je specifický proces učení se pomocí videa. Podávají stručný přehled způsobů využívání videa a videozáznamu v učitelském vzdělávání, hlavní pozornost přitom zaměřují na prezentaci vybraných učebních prostředí, která byla vytvořena v zahraničí. Následně představují přístup uplatňovaný při vytváření elektronického učebního prostředí CPV videoweb.
Název v anglickém jazyce
Video as a tool for developing teachers´ pedagogical content knowledge
Popis výsledku anglicky
The chapter describes the theoretical background of using video in teacher education, namely specific aspects of using video in teacher education. Different ways of using video in teacher education are also presented with particular emphasis on the presentation of various e-learning environment designs and the approach to designing the CPV Video Web.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů.
ISBN
978-80-247-2429-4
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Počet stran knihy
148
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—