Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00029115" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00029115 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o teoretických východiscích, na nichž by mohlo být založeno praktické využívání videa v učitelském vzdělávání. Autoři vysvětlují, čím je specifický proces učení se pomocí videa. Podávají stručný přehled způsobů využívání videa a videozáznamu v učitelském vzdělávání, hlavní pozornost přitom zaměřují na prezentaci vybraných učebních prostředí, která byla vytvořena v zahraničí. Následně představují přístup uplatňovaný při vytváření elektronického učebního prostředí CPV videoweb.

  • Název v anglickém jazyce

    Video as a tool for developing teachers´ pedagogical content knowledge

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter describes the theoretical background of using video in teacher education, namely specific aspects of using video in teacher education. Different ways of using video in teacher education are also presented with particular emphasis on the presentation of various e-learning environment designs and the approach to designing the CPV Video Web.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů.

  • ISBN

    978-80-247-2429-4

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    148

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly