Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00029245" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00029245 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11410/09:10088503
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem monografie je dokumentovat postupy rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. V monografii jsou zahrnuty studie, které rozebírají teoretická východiska modelů učitelského vzdělávání založených na kategorii didaktická znalost obsahuči podávají přehled o metodách rozvíjení didaktických znalostí obsahu u učitelů.
Název v anglickém jazyce
Developing teachers pedagogical content knowledge
Popis výsledku anglicky
The aim of this book is to review methods of developing teachers pedagogical content knowledge. It provides studies that analyse the theoretical backgrounds of teacher education models that use on the concept of pedagogical content knowledge or refer onvarious methods of developing teachers pedagogical content knowledge.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-176-8
Počet stran knihy
148
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—