Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Minimální preventivní program jako účinný prostředek v boji se závislostmi na základních a středních školách v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00035212" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00035212 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Minimální preventivní program jako účinný prostředek v boji se závislostmi na základních a středních školách v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Závislosti na substancích a návykové chování představují významné rizikové součásti životního stylu dětí a dospívajících. Na preventivní působení je třeba se zaměřit jak v rodině, tak později ve školním prostředí. Minimální preventivní program představuje účinný nástroj, na jehož podkladě každá základní a střední škola a školské zařízení mohou sestavit, realizovat a vyhodnocovat vlastní opatření na ochranu populačního segmentu dětské a adolescentní populace před vznikem a rozvojem patologických závislostí. Na 26 školách moravského regionu byla uskutečněna pilotní studie, která mapovala postoje a zkušenosti metodiků prevence sociálně patologických jevů a úspěšnost implementace preventivních aktivit do výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Minimal Preventive Programme as an Effective Tool in Fighting against Addiction at Primary and Secondary Schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Substances addictions and addictive behaviors belong among the important risk factors of children and adolescents lifestyles. The preventive activities should be directed at families and later at schools. Primary and secondary schools, as well as variousschool institutions, can apply the minimum preventive programme as a tool for establishing, implementing and evaluating their own interventions to protect the population segment of child and adolescent population from the emergence and development of pathological addictions. Twenty six schools from Moravian region were included in a pilot study which mapped attitudes and experience of the prevention specialists and the success of the implementation of preventive activities in teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2009. Sborník z mezinárodní vědecké konference. 5. část.

  • ISBN

    978-80-7392-088-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    254

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD, s.r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    MZLU v Brně

  • Datum konání akce

    12. 3. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku