Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Authorial stance in non-native writers diploma theses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00035581" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00035581 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Authorial stance in non-native writers diploma theses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper investigates the expression of authorial stance in non-native speakers academic written English on the basis of an analysis of pronominal self-reference items in Masters theses in the fields of linguistics, literature and cultural studies, andmethodology written by Czech future teachers of English.

  • Název v anglickém jazyce

    Authorial stance in non-native writers diploma theses

  • Popis výsledku anglicky

    This paper investigates the expression of authorial stance in non-native speakers academic written English on the basis of an analysis of pronominal self-reference items in Masters theses in the fields of linguistics, literature and cultural studies, andmethodology written by Czech future teachers of English.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Vienna, Austria

  • Název nakladatele resp. objednatele

    University of Vienna, Dept. of English

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče