Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výukové metody a styly učitelů zeměpisu: případové (video)studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036389" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036389 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výukové metody a styly učitelů zeměpisu: případové (video)studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Empirická studie hledá odpověď na otázku, jaké výukové metody se uplatňují ve vyučovacím stylu sledovaných učitelů zeměpisu. Vlastní empirické šetření je navržené jako kvalitativně-kvantitativní. Snahou je vzájemné srovnání sledovaných učitelů a na základě induktivního přístupu vytvoření přehledu typických přístupů, kterými jsou uspořádány podmínky pro realizaci vzdělávacího obsahu a procesuální stránka vyučovacích hodin. Ukázalo se, že někteří ze sledovaných učitelů bezezbytku přebírají zodpovědnost zarealizaci vyučovacího procesu, jiní se snaží podporovat samostatnost a slovní projevy žáků. Příspěvek vznikl v rámci projektu Centrum základního výzkumu školního vzdělávání s registračním číslem LC06046

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching methods in the teaching style

  • Popis výsledku anglicky

    The empirical study is looking for the answer to the guestion which teaching methods are of use in the teaching style of Geography teachers. The empirical investigation itself is suggested as gualitative-guantitative. The effort contains the comparisionof followed teachers and, based on inductive approach, the forming of the survey of typical approaches by which conditions for the realization of the educational contain and the bearing on aktion of lessons are arranged. It goes to show that some of thefollowed teachers take responsibility for the realization of lessons, the others are trying to support the independence and verbal skills ot students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus