Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036641" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036641 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření na vybraných středních školách v ČR (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem zájmu byla informace o typu používaných textových prostředků (učební osnovy, vzdělávací standardy, rámcový vzdělávací program, učebnice, metodické příručky, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, pracovní sešity, sbírky příkladů, vybrané internetové stránky, vlastní písemné poznámky vyučujících,...), frekvenci a účelu jejich využití, včetně otázky na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky. Zjištěné informace jsou porovnány s obdobným výzkumem dříve provedeným na Slovensku.

  • Název v anglickém jazyce

    Text-based Tools in Teacher s Preparation for Teaching of Chemistry and During Classes

  • Popis výsledku anglicky

    The research was based on a questionnaire administrated at chosen Czech high schools. We were interested in the question which text-based tools are used and how frequently. The questionnaire asked also which not available text-based tools are needed. This information is compared with similar research made in Slovakia

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-7041-827-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové)

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku