Textové učební pomůcky ve výuce chemie na českých středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037934" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037934 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Textové učební pomůcky ve výuce chemie na českých středních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Průzkum byl proveden formou dotazníkového šetření. Typy položek v dotazníku byly uzavřené, polouzavřené a otevřené. O vyplnění dotazníku byli požádáni učitelé vybraných středních škol v České republice (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem šetřeníbyla informace o typu, účelu a četnosti používání různých textových učebních pomůcek (učebnice, pracovní sešity, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, sbírky příkladů, vybrané internetové zdroje, vlastní písemné poznámky vyučujících,...) učiteli chemie při přípravě na vyučovací hodinu a během ní. Součástí dotazníku byla i otázka na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky a hodnocení jimi používaných učebnic.
Název v anglickém jazyce
Text-based teaching tools in education of chemistry at czech secondary schools
Popis výsledku anglicky
The research was based on a questionnaire administrated at chosen Czech secondary schools. The questions were closed, semi-closed and open. We were interested in the question which text-based teaching tools are used and how frequently. The questionnaireasked also which not available text-based tools are needed. Teachers evaluated chemistry text books that they use, too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie
ISBN
978-80-7435-018-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové)
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Kradec Králové
Datum konání akce
19. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—