Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Textové učební pomůcky ve výuce chemie na českých středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037934" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037934 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Textové učební pomůcky ve výuce chemie na českých středních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Průzkum byl proveden formou dotazníkového šetření. Typy položek v dotazníku byly uzavřené, polouzavřené a otevřené. O vyplnění dotazníku byli požádáni učitelé vybraných středních škol v České republice (gymnázia, střední odborné školy). Předmětem šetřeníbyla informace o typu, účelu a četnosti používání různých textových učebních pomůcek (učebnice, pracovní sešity, odborné a jiné časopisy, odborné monografie a jiné knihy, sbírky příkladů, vybrané internetové zdroje, vlastní písemné poznámky vyučujících,...) učiteli chemie při přípravě na vyučovací hodinu a během ní. Součástí dotazníku byla i otázka na aktuální potřeby učitelů s ohledem na dostupné textové výukové prostředky a hodnocení jimi používaných učebnic.

  • Název v anglickém jazyce

    Text-based teaching tools in education of chemistry at czech secondary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The research was based on a questionnaire administrated at chosen Czech secondary schools. The questions were closed, semi-closed and open. We were interested in the question which text-based teaching tools are used and how frequently. The questionnaireasked also which not available text-based tools are needed. Teachers evaluated chemistry text books that they use, too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie

  • ISBN

    978-80-7435-018-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové)

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Kradec Králové

  • Datum konání akce

    19. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku