How to Assist Pupils with Learning Difficulties in Learning German
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037132" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037132 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Was kann den Kindern mit Lernschwierigkeiten ihr Deutschlernen leichter machen
Popis výsledku v původním jazyce
Der Fremdsprachenerwerb ist in der Regel für Kinder mit Lernschwierigkeiten eine große Herausforderung. Sie benötigen im Fremdsprachenunterricht eine besondere Unterstützung. Im Beitrag wird der Begriff Lernschwierigkeiten näher erklär und gleichzeitig werden einige methodisch-didaktische Empfehlungen für den Deutsch-als-Fremdsprache-Unterricht vorgestellt.
Název v anglickém jazyce
How to Assist Pupils with Learning Difficulties in Learning German
Popis výsledku anglicky
Acquiring a foreign language is an enormous challenge for pupils with learning difficulties. Special attention is required in such circumstances. The paper aims at elucidating the notion of learning difficulty. It also gives a few methodical recommendations for classes of German as a foreign language.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik II
ISBN
978-80-555-0002-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Prešovská univerzita
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
2009
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—