Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F09%3A00051255" target="_blank" >RIV/00216224:14640/09:00051255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům.

  • Název v anglickém jazyce

    Drama Education in Teaching Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with using the principles and techniques of drama education in foreign language instruction. It focuses mainly on specific difficulties of students with specific learning disabilities in foreign language learning. The paper also informs about current situation of using methods of foreign language teaching in classes including pupils with specific learning disabilities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education

  • ISBN

    978-80-210-4849-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    233

  • Strana od-do

    219-222

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku