Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postavení přípravného stupně základní školy speciální v systému vzdělávání v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037831" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037831 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postavení přípravného stupně základní školy speciální v systému vzdělávání v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován výzkumnému šetření týkající se současného postavení přípravného stupně základní školy speciální v systému předškolního vzdělávání dětí s těžším mentálním postižením. Jsou zde shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu, při kterém bylapoužita technika dotazníku. Cílem výzkumu bylo zmapovat situaci přípravných stupňů v České republice v kontextu probíhající kurikulární reformy.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Special School Preparatory Level in the Czech Educational System

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes research on current situacion in preparatory level of special primary school in system of preschool education of children with severe mental retardation. We present results of quantitative research, in which questionnaire was used.The aim of this research was to map the situation of prepratory level in the Czech Republic in context of current educational reform.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním

  • ISBN

    978-80-7315-188-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    157

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    16. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku