Pregraduální příprava budoucích učitelů matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037929" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037929 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pregraduální příprava budoucích učitelů matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávání učitelů matematiky vyžaduje specifické přístupy z hlediska současných kurikulárních dokumentů.Na základě experimentálního šetření mezi učiteli byly vyvozeny závěry uvedené v článku.
Název v anglickém jazyce
Pregraduale preparation of teacher of mathematics
Popis výsledku anglicky
Education of teachers of mathematic requiers specific methods, especially point of view curricular documents.There are we presents the results of the research of teachers of mathematics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v univerzitnom matematickom vzdelávání
ISBN
978-80-552-0197-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
28. 2. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—