Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037946" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037946 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Flash umožňuje vytvářet animace velmi dynamicky. Způsob tvorby je velmi závislý na zkušenostech autora.Mnohou autorů se však často potýká s problémem, jak jednoše vytvořit multimediální výukový materiá. Existují způsoby, které jsou společné pro tvorbu veFlash, Captivate i jiných nástrojích. Příspěvek si klade za cíl ukázat jeden, který se dá bez nadsázky nazvat základním Lze jej použít pro tvorbu webových stránek, multimediálních výukových opor i simulací práce s programy. Kreativní uživatel nalezne jistě ještě mnoho dalších aplikací, kde jej lze s výhodou využít.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    BASIC METHOD OF CREATION TEACHING MATERIALS IN A FLASH

  • Popis výsledku anglicky

    Flash allows you to create animation very dynamic. The method of formation is very dependent on the experience of author. Many authors, however, often has a problem, how is posible easily create multimedia educational materials. There are ways that are common to the creation of Flash, Captivate and other instruments. The contribution aims to show the one which can be called without exaggeration the base can be used for creating Web pages, multimedia teaching and study materials with simulation programs.Creative users will still find many other applications where it can be used.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2009

  • ISBN

    978-80-7041-515-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    PřF Univerzita Karlova v Praze

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku