Využití technologie DiV při výuce IT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037951" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037951 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití technologie DiV při výuce IT
Popis výsledku v původním jazyce
Při výuce informatických disciplín, ať už je to programování, nebo uživatelské využití počítačů, je velmi často různorodá úroveň znalostí studentů. Z toho důvodu je třeba použít co nejefektivnějšího způsobu výuky pro docílení požadované úrovně znalostí adovedností. Někteří studenti jsou velmi talentovaní a je třeba je vést poněkud jinak než ostatní, aby se jejich talent mohl rozvíjet. Při běžném způsobu výuky je to jen těžko realizovatelné. Využijeme-li distanční studijní opory ve výuce, kterou poněkudjiným způsobem zorganizujeme zlepší se její efektivita a výuku je možné více individualizovat. Příspěvek si klade za cíl nastínit základní způsob použití této metody a ukázat některé výsledky, kterých s ní bylo dosaženo. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Název v anglickém jazyce
Use of Distance Learning Technology in IT Education
Popis výsledku anglicky
In the teaching of IT disciplines, be it programming, or user use of computers, is often uneven knowledge of students. It is therefore necessary to use the most effective way of learning to achieve the required level of knowledge and skills. Some students are very talented and should be lead differently than others, that their talents can flourish. In the current method of teaching is hardly feasible. If we use distance learning study material in teaching, which in a different way to organize to improveits efficiency and teaching more can be done individually. The paper aims to outline the basic use of this method and show some results, with which it was achieved.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ? se sociálním znevýhodněním
ISBN
978-80-7315-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PedF MU
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—