Odstraňování bariér při společném vzdělávání žáků a studentů pomocí metod dramatické výchovy.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038208" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038208 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Odstraňování bariér při společném vzdělávání žáků a studentů pomocí metod dramatické výchovy.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku odstraňování bariér při společném vzdělávání žáků a studentů s postižením a bez postižení pomocí metod dramatické výchovy. Chceme zde ukázat, že právě ony se mohou stát efektivním nástrojem pro odstraňování bariér vespolečném vzdělávání. Uplatněním metod dramatické výchovy v projektu, který představíme, se nám podařilo propojit svět osob s postižením a bez něj, vzájemné poznání, akceptace a byla navázána spolupráce studentů s postižením a bez postižení. Výzkum potvrdil, že vzájemná akceptace a spolupráce podporuje významně sebepojetí člověka s postižením.
Název v anglickém jazyce
Removal of Bariers in Inclusive Education Using Drama Education Methods
Popis výsledku anglicky
The presentation focuses on the topic of inclusive education. The Drama methods are an effective tool for breaking down barriers in inclusive education for all; they enable to link together the world of people with a disability as well as people withoutit. The reciprocal acceptation and cooperation encourage significantly the self-concept in people with a disability. You will see examples of good practice in the activities of people with visual impairments in the presentation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
ISBN
978-80-7315-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—