Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038240" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038240 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V této kapitole jsou shrnuty výsledky českých výzkumů mapujících problémy spojené se zaváděním rámcových vzdělávacích programů a s tvorbou školních vzdělávacích programů v oblasti základního a gymnaziálního vzdělávání. Rozbor výzkumů a jejich metodologiíje východiskem pro rozpracování koncepce výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy na gymnáziích v České republice (dále jen Kvalitní škola G), která se připravuje ve spolupráci Výzkumného ústavu pedagogického, Centra pedagogického výzkumuPdF MU a odborníků z dalších institucí.

  • Název v anglickém jazyce

    Monitoring the implementation of curricular reform on lower-secondary comprehensive schools: introducing the "Kvalitní škola" project

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter summarises the findigs of Czech research on issues connected to the implementation of framework education programmes and with the developing of school education programmes in primary and secondary education. The analysis of these research studies and their methodologies forms the basis for developing a research strategy for investigating the implementation of curricular reform in Czech upper-secondary comprehensive schools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    K perspektivám školního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7315-193-5

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    278

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly