K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038240" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038240 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola
Popis výsledku v původním jazyce
V této kapitole jsou shrnuty výsledky českých výzkumů mapujících problémy spojené se zaváděním rámcových vzdělávacích programů a s tvorbou školních vzdělávacích programů v oblasti základního a gymnaziálního vzdělávání. Rozbor výzkumů a jejich metodologiíje východiskem pro rozpracování koncepce výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy na gymnáziích v České republice (dále jen Kvalitní škola G), která se připravuje ve spolupráci Výzkumného ústavu pedagogického, Centra pedagogického výzkumuPdF MU a odborníků z dalších institucí.
Název v anglickém jazyce
Monitoring the implementation of curricular reform on lower-secondary comprehensive schools: introducing the "Kvalitní škola" project
Popis výsledku anglicky
This chapter summarises the findigs of Czech research on issues connected to the implementation of framework education programmes and with the developing of school education programmes in primary and secondary education. The analysis of these research studies and their methodologies forms the basis for developing a research strategy for investigating the implementation of curricular reform in Czech upper-secondary comprehensive schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
K perspektivám školního vzdělávání
ISBN
978-80-7315-193-5
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
—
Počet stran knihy
278
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—