Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proces osvojování fyzikálních dovedností žáků ve výzkumných otázkách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038895" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038895 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proces osvojování fyzikálních dovedností žáků ve výzkumných otázkách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přírodovědné dovednosti jsou důležitou součástí vzdělání každého člověka. Proto je důležité je rozvíjet již u žáků základní školy. Předkládaná studie se zkoumá proces osvojování dovedností žáků ve výuce fyziky na základní škole. Tento proces probíhá v několika etapách: motivační, orientační, krystalizační, dotvářecí a integrační. Prostřednictvím didaktického testu byla zkoumána úroveň dovedností žáků a prostřednictvím videostudie bylo posuzováno postavení učebních úloh v procesu osvojování dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    Acquisition of physical skills in research questions

  • Popis výsledku anglicky

    Science skills are important part of the education of every human being. It is therefore essential to develop them already in basic school pupils. The present study deals with the topic of physics skills acquisition of elementary school pupils. This acquisition consists of several phases: motivation, orientation, crystallisation, completion and integration. The research was carried out using didactic tests and videostudies. Using didactic test, the level of pupil`s skills was assessed. Video study of the physics education investigates the role of the learning tasks in the process of skill acquirement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ACTA FACULTATIS PAEDAGOGICAE UNIVERSITATIS TYRNAVIENSIS, Séria D VEDY O VYCHOVE A VZDELÁVANÍ

  • ISBN

    978-80-8082-324-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta TU

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku