Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální interakce žáků se zrakovým postižením v kontextu integrativního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00043129" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00043129 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální interakce žáků se zrakovým postižením v kontextu integrativního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je součástí výstupu z výzkumného záměru. Zabývá se problémy žáků se zrakovým postižením v sociální interakci. Důraz je kladen na sociální kompetence žáků v souvislosti s poruchami chování, které plynou z těžkého zrakového postižení. Integrativní vzdělávání poskytuje přirozené prostředí, kde mohou být sociálněinterakční dovednosti žáků podporovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Interaction of Students with Visual Impairments in Context of Integrative Education

  • Popis výsledku anglicky

    The article is a part of a research plan output. It deals with the issue of students with visual impairments and their difficulties in social interaction. The social skills of these students in the context of emotional and behavioural problems are stressed. The integrative educaiton provides a natural environment for supporting social interaction skills of the students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vítková, M.; Vojtová, V. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevyhodněním: Education of Socially Diadvantaged Students

  • ISBN

    978-80-7315-188-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku