Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00051345" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00051345 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Odborná publikace podává komplexní analýzu teoretických i empirických zdrojů týkajících se edukace jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na problematiku multikulturní edukace jedinců, včetně analýzy integrace jednotlivých vzdělávacích subsystémů do současného školského systému. Kniha prezentuje výsledky výzkumu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, (MSM0021622443).
Název v anglickém jazyce
Education of Students with Social Disadvantage wtih Focus on Children of Roma Origin in Early Education
Popis výsledku anglicky
The senior lectureship thesis provides a full analysis of the theoretical and empirical sources dealing with education of individuals with special educational needs in area of multicultural education of individuals including analyses the integration of educational subsystems into the current school system. Book presents research Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM0021622443).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-210-5103-4
Počet stran knihy
224
Název nakladatele
MSD
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—