Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The use discourse analysis in the process of evaluation of history textbooks

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00055913" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00055913 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The use discourse analysis in the process of evaluation of history textbooks

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The content of text presents us with the possibilities of the use of the Discourse Analysis as a research method within the qualitative research. The work focuses on the topic of the evaluation of the history textbooks for primary-school pupils. The aimis to map discourse analysis as possible means of exact verifying of possible didactic effects of the history textbooks on the level of forming values and attitudes of the primary-school pupils.

  • Název v anglickém jazyce

    The use discourse analysis in the process of evaluation of history textbooks

  • Popis výsledku anglicky

    The content of text presents us with the possibilities of the use of the Discourse Analysis as a research method within the qualitative research. The work focuses on the topic of the evaluation of the history textbooks for primary-school pupils. The aimis to map discourse analysis as possible means of exact verifying of possible didactic effects of the history textbooks on the level of forming values and attitudes of the primary-school pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Local, National and Transnational Identities in Textbooks and Educational Media

  • ISBN

    978-84-8408-145-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    587-598

  • Název nakladatele

    IARTEM

  • Místo vydání

    Santiago de Compostela

  • Místo konání akce

    Santiago de Compostela

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku