Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Formování mediálních kompetencí u dítěte a mladého diváka prostřednictvím recepce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044324" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044324 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Formování mediálních kompetencí u dítěte a mladého diváka prostřednictvím recepce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou utváření mediálních kompetencí u dětí a mládeže se zaměřením především na oblast recepce audiovizuálních programů. Děti v předškolním a mladším školním věku rádi sledují speciální pořady, které jsou pro ně určeny. Přibližně od 9 let jednoznačně upřednostňují pořady pro dospělé, z nichž se učí, jak se chovat v sociálních vztazích. Výrazněji je mediální kompetence formována v adolescenci, kdy si mladí lidé utvářejí svůj vlastní mediální styl.

  • Název v anglickém jazyce

    Forming of the media competences of children and youth through media reception

  • Popis výsledku anglicky

    This paper sums up the problems of forming the media competences of children and youth. It's focused all over the area of audiovisual-program-reception. Whilst preschool age and young children like watching special programs for children, the children from 9 years old prefer programs for adults, because they can learn from those programs how to act in social relationships. The media competences are expressively formed in adolescence, when young people form their own media style.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník referátů z pracovního semináře, který se konal dne 15. května 2010 na PdF MU v Brně

  • ISBN

    978-80-210-5246-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku