Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky dotazníkového šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045642" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045642 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/10:00504663

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky dotazníkového šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha je výsledkem dotazníkového šetření, jehož cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptance kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Jako proměnné na pozadí byly zkoumány spokojenost se školstvím a gymnaziálním vzděláváním, obeznámenost s reformními záměry a s kurikulárními dokumenty, podpora kurikulární reformy. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Curricular reform at gymnasium: questionnaire survey

  • Popis výsledku anglicky

    Publication is outcome of questionnaire survey, whose aim was to analyse the current phase of the curricular reform, it whitch the teachers actually start to base their teaching on the new curricular documents. The main focus of the survey lay in three domains: the acceptance of curricular reform, teachers beliefs about curriculum, purposes of curriculum. Among other examined variables were contentedness with secondary comprehensive education, knowledge about aims of the reform and support for the reform. The research sample consited of 1098 respondents from 58 schools.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87000-39-7

  • Počet stran knihy

    143

  • Název nakladatele

    Výzkumný ústav pedagogický

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy