Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dotazníkové šetření: akceptace reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití kurikulárních dokumentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055762" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055762 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download.php?file=37891&view=5123" target="_blank" >http://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download.php?file=37891&view=5123</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dotazníkové šetření: akceptace reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití kurikulárních dokumentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Questionnaire survey: the acceptance of the reform, teachers' beliefs about curriculum, the role of curricular documents

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the second phase of the research on curricular reform at comprehensive secondary schools. The aim of the phase was to analyse the current phase of the reform which includes the introduction of school education programmes into schoolpraxis. The focus lay on three issues: the acceptance of the curricular reform, teachers' beliefs about curriculum and effects of curriculum. The research sample consisted of 1098 respondents from 58 schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projekt KURIKULUM G. Sborník příspěvků z Národní konference.

  • ISBN

    978-80-87063-56-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    18-24

  • Název nakladatele

    NÚV

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku