Dotazníkové šetření: akceptace reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití kurikulárních dokumentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055762" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055762 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download.php?file=37891&view=5123" target="_blank" >http://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download.php?file=37891&view=5123</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dotazníkové šetření: akceptace reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití kurikulárních dokumentů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.
Název v anglickém jazyce
Questionnaire survey: the acceptance of the reform, teachers' beliefs about curriculum, the role of curricular documents
Popis výsledku anglicky
The paper introduces the second phase of the research on curricular reform at comprehensive secondary schools. The aim of the phase was to analyse the current phase of the reform which includes the introduction of school education programmes into schoolpraxis. The focus lay on three issues: the acceptance of the curricular reform, teachers' beliefs about curriculum and effects of curriculum. The research sample consisted of 1098 respondents from 58 schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Projekt KURIKULUM G. Sborník příspěvků z Národní konference.
ISBN
978-80-87063-56-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
18-24
Název nakladatele
NÚV
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—