Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055647" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055647 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216275:25210/11:39893075
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/pisovakostkovavlcek.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/pisovakostkovavlcek.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-48" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-48</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje třetí fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Výzkumné otázky se týkaly implementace RVP jako tvorby ŠVP. Cílem případových studií bylo postihnout průběh tohoto kurikulárního procesu. Pozornost byla věnována funkcím kurikulav rovině práce s cíli a obsahy, kurikulárního plánování a řízení výuky i faktorům, které tvorbu ŠVP ovlivňují. Případové studie umožnily zaměřit se na úroveň oborově specifickou, tj. perspektivu různých školních předmětů. Vznikla tak série desíti portrétů, které ukázaly na určité společné, transdisciplinární aspekty sledované problematiky.
Název v anglickém jazyce
Curricular reform at grammar schools: Case studies
Popis výsledku anglicky
The text presents the third phase of research focused on curricular reform at grammar schools. Research questions concerned the implementation of FEP as the creation of SEP. The aim of our case studies was to capture the development of this curricular process. Attention was paid to the functions of the curriculum at the level of aims and content, curricular planning and management of learning / teaching processes, and to the factors influencing curriculum design. The case studies provided an opportunityto capture a subject specific level. This resulted in a series of ten portraits the outcomes of which pinpointed certain common, transdisciplinary issues.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
24-30
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
5. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—