Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055595" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055595 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/najvaretal.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/najvaretal.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.
Název v anglickém jazyce
Curricular reform at upper-secondary comprehensive schools: questionnaire survey
Popis výsledku anglicky
The text presents the second phase of a research that focused on the curricular reform that was being implemented to upper-secondary comprehensive schools. The aim of this phase was to analyse the phase of the reform that consisted in implementing schooleducation programmes into teaching practice. The research focused on three areas: acceptance of the curricular reform, teachers? beliefs about curriculum and effects of curriculum. The sample consisted of 1098 respondents from 58 schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
17-23
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—